wtorek, 11 grudnia 2012

Tosty z tuńczykiem, pomidorami i serem

Dziś kolejna propozycja drugiego śniadania lub podwieczorku. Znów jest to kanapka na ciepło. Dość często je wybieram jako przekąskę między dużymi posiłkami ze względu na szybkość przygotowania i prostotę:)
Tym razem obok pomidora pojawił się tuńczyk i żółty ser. Zapraszam do wypróbowania:)


Składniki: (na 3 tosty)
3 kromki chleba tostowego pszennego
masło 
1 duży pomidor
puszka tuńczyka we własnym sosie
3 plastry żółtego sera
świeżo posiekana natka pietruszki do posypania
sól

Przygotowanie:
Pieczywo tostowe należy lekko opiec w tosterze, ostudzić i posmarować masłem.
Tuńczyka z puszki odsączyć z zalewy.  Pomidory umyć, obrać ze skórki, pokroić w kostkę (lub w plastry, jak kto woli;)).
Tuńczyka i pomidory (lekko posolone) położyć na przygotowanych wcześniej tostach i przykryć plasterkami sera.
Zapiekać w piekarniku, w temperaturze około 180 st. do momentu roztopienia się sera.
Po wyjęciu z piekarnika ozdobić świeżą,drobno posiekaną natką pietruszki.


Smacznego!

4 komentarze:

  1. Zrób mi jutro taką do szkoły! Maciek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tosty są ZAJEBSITE! a w szczególności przygotowane przez autorkę bloga :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio przygotowałam sobie takie zapiekanki i bardzo mi smakowały :). Uwielbiam tosty, które przyrządzam najczęściej w opiekaczu do kanapek. Nie dawno kupiłam sobie też na https://duka.com/pl/agd/tostery nowy toster, w którym błyskawicznie przyrządzam pyszne tosty. Lubię je jeść zwłaszcza na śniadanie, podane do porannej kawy.

    OdpowiedzUsuń